niedziela, 11 września 2011

Dobry wieczór !

Dziś dodam baaaardzo długiego posta pełnego zdjęć poneiważ nie wiem kiedy będę znowu mogła Wam coś pokazać, ale mam nadzieję, że wkrótce. Na początku pokaże Wam mojego K :D
Poprostu taaaki kochany :)
Wczoraj byliśmy w Skoczowie i siedząc na rynku dokarmialiśmy chipsami gołąbki ;]

Byłam w wielu drogeriach, ale kupiłam tylko podkład do twarzy, który już u mnie plusuje swoją konsystancją, wypełnianą rolą oraz zapachem frmy SeNSIQUE ;D Zakupiłam także zestaw : krem i żel do mycia twarzy firmy Kolastyna pt "nasto-latki" ;]


 Żel i krem także bardzo mnie się podobają ;)
Dzis byłam u chrzestnych na urodzinach z rodzicami. Po spotkaniu dostałam trochę gałązek świeżej lawendy, która ma wprost wspaniały zapach :D


Pozdrawiam, Dobranoc ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz