piątek, 2 września 2011

Cześć ! :)

Dzisiejszy dzień był tragiczny pod każdym względem. Pierwszy dzień szkoły and alone ... trudno jakoś trzeba przetrwać :) Dołuje mnie jedynie to, że zawsze kogoś miałam w Sq. Teraz mam tylko mojego kochanego Kacpra :* Przeżyje. Jutro śmigam na koniki :D

Dziś przyszła do mnei prostownica zamówiona przez Allegro. Wygląda super. Mam nadzieję, że w użytku także taka będzie. Zapowiada się ok. Z płytami ceramiczno - turmalinowymi, ale co Wam będę mówić poprostu pokażę :D



A to jej zdjęcia na żywo :

A oto jej bardzo skrócony opis :) :
  • Powierzchnia ceramiczno-turmalinowa
  • Regulacja temperatury (60 - 190°C)
  • Wyświetlacz LED z aktualną temperaturą
  • Blokada prostownicy dla łatwiejszego przechowywania
  • Niskie przyciski
  • Przewód obrotowy 360° zapobiegający zaplątani
  • Waga: 0,42 kg
Oczywiście recenzje tej prostownicy zamieszcze zapewne za niedługo w jednym z moich postów :D

No powiem Wam, że jednak mam nadzieję, że sie wszystko mieni na lepsze. Jutro może wybiorę sie na festyn z Kochaną K. lub/i z Ukochanym K. do jego kolegi ;P Pozdr. :* Buziaczki :*

1 komentarz: